vrijdag 10 november 2017

Merry Christmas

Hallo allemaal

Vandaag gaat weer een nieuwe Challenge van start bij:

Het Thema voor deze maand is:
Kerst/Winter 

Dit is mijn DT kaart geworden



Ik heb maar weer eens een Magnolia stempeltje gebruikt en deze ingekleurd met 
Derwent Coloursoft Potloden.

Voor de liefhebbers even de kleuren die ik heb gebruikt:

Huid -C170-C550-C180
Haar -C580-C530-C600
Muts en Broek -C130-C150
Jasje en schoenen -C400
Lantaarn -C670-C580-C080
Jutezak -C530
Schaduw -2200

Het Design papier komt uit de paperpad -It's Christmas time van Maja Design.
De volgende stansen heb ik gebruikt:
Tim Holtz, Marianne Design en Leane Creatief.
De sneeuwvlok rand heb ik bewerkt met Eiskristal van Viva.
En de sneeuw is gemaakt met Foam Ball Clay van Craftemotions.
Om het stempelafdrukje  heb ik Frantage gebruikt.

Nog wat besjes en een stukje lint en de kaart is weer af.

Challenge's waar de kaart meedoet:
x Midweek Magnolias #177-Anything Goes x
x Lovely Hanglar or sweet Magnolia # Use Trim x
All About Magnolia Challenge#28- All about The Season
Magnolia Licious Challenge # 15- Anything Goes- optie Christmas
Hobby winkel De Egel# 46 november

Leuk dat jullie weer op mijn Blog kwamen kijken.
Tot de volgende kaart

Lieve groetjes Joukje


8 opmerkingen:

  1. Ik zag je kaartje op FB en dacht even doorklikken....Wat een supermooi kaartje zeg.....Echt heel mooi gedaan. De besjes aan de voet van de lantaarn zijn echt zo'n detail waarvan ik denk....waarom ben ik daar nooit op gekomen hahahaha. Onthouden dus. Nu ik er toch ben bedank ik je maar gelijk voor het deelnamen aan de challenges van Midweek Magnolias en LHOSM.
    Fijn weekend, xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig mooie kaart is dit Joukje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kerstkaart Joukje!
    De magnoliatjes blijven toch leuk om te gebruiken.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een plaatje van een kaart Joukje, zo lief die Edwin, ze blijven schattig die magnoliaatjes.

    fijne dag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. It is such a beautiful card! You have put everything perfect together. Love the gate lamp!
    Thank you so much for partisipating at our challenge at AAM Challenges!
    Have a lovely Sunday!
    Hugs, Camilla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Egel.
    Groetjes van Jacquleine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een beauty van een kaart. Mooi opgebouwd waardoor hij heel sfeervol is en Edwin is heel mooi ingekleurd Joukje.
    Dank je wel voor je deelname aan de bingo-challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel gezellig dat je meedoet met onze 'Kerst Bingo' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt dat jullie elke keer weer lieve en leuke reacties achterlaten.
Ik geniet daar enorm van!
Liefs Joukje