donderdag 9 november 2017

Baby

Hallo allemaal

Vandaag weer een kaartje van mij voor de Challenge van:
Crea Chicky's

Het Thema voor deze maand is:

Alles Mag

Dit is mijn DT kaartje geworden


De Digi is van onze Sponsor  Beccy's Place en heet- Precious Toys.



En ingekleurd met Derwent Coloursoft Potloden.
Ik vond deze Digi wel heel geschikt voor een Baby kaartje.

Het Design papier komt uit het blok Forever Friends  van Docrafts.
De stansen die ik gebruikt heb zijn van:
Joy/Noor, Tim Holtz en Marianne Design.
Verder heb ik nog een Doilly wat wondgaas en een stukje lint gebruikt.

Dit was het voor vandaag, morgen ben ik er weer met een kaartje.

Lieve groetjes Joukje

2 opmerkingen:

  1. Leuke babykaart!
    Mooie stempel en leuke kleuren.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schat van een babykaartje...lief afdrukje.

    fijne dag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt dat jullie elke keer weer lieve en leuke reacties achterlaten.
Ik geniet daar enorm van!
Liefs Joukje