zondag 10 juli 2016

Hoera

Hallo allemaal

Vandaag start weer een nieuwe Challenge bij Kleuren met Potloden.
Het Thema voor deze maand is:
Mannenkaart
En natuurlijk ingekleurd met potloden



 De Sponsor voor deze Challenge is:
 Craftlines

onze sponsors voor 2016

Ze stellen een leuke prijs beschikbaar!


Mijn kaart/ model is een mal van Duch Doobadoo
Designpapier is van Noor
De stansen zijn van: Noor/Joy en Cut-ies


Doen jullie allemaal weer mee aan de Challenge?
Dit kan t/m 7 augustus 23.55 uur.


Deze kaart doet mee aan de Challenge bij:

Midweek Magnolia's  #142- Anything Goes
The Ribbon Girl Blog  # Juli Challenge

Fijne zondag 
Lieve groetjes Joukje




 

10 opmerkingen:

  1. Wat een dot van een kaart weer Joukje.... helemaal jouw stijl! Top!
    Een fijne zondag.
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een dot van een kaart weer Joukje.... helemaal jouw stijl! Top!
    Een fijne zondag.
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Joukje,
    Hier je team -maatje wat heb je een prachtige kaart gemaakt voor de challenge.. Ik zag tot mijn stomme verbazing dat ik nog volger van je was, heb het meteen gedaan.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart Joukje en ik vind die pijlen een heel leuk detail.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is prachtig Joukje, ik krijg er wel weer een beetje inspiratie van, mooie kleuren, prachtig papier en Edwin is weer zo mooi gekleurd, de pijlen , leuk gedaan zo.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooie voorbeeldkaart heb je gemaakt Joukje!
    Groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooie mannenkaart, mooie details.
    GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely card! and thanks for joining in with The Ribbon Girl July Card Challenge, best of luck, Mary xx www.ribbongirl.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Adorable card. Thank you for sharing it with us at Midweek Magnolias.
    Hugz,
    Cath

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt dat jullie elke keer weer lieve en leuke reacties achterlaten.
Ik geniet daar enorm van!
Liefs Joukje