dinsdag 10 mei 2016

a New Home


Hallo allemaal

Vandaag gaat de nieuwe Challenge van start bij:
Kleuren met Potloden

Het Thema voor deze maand is:
Anything Goes

Dit is mijn DT-kaartje geworden


Het huisje is een Digi van Rick ST Dennis
Namelijk; Old Fashioned Outhouse 

De Digi is ingekleurd met mijn Derwent Coloursoft Potloden.
Omdat ik zoveel kleuren heb gebruikt noem ik alleen de kleurnummers!
Geel-C030-C050-C060-C580
Groen-C430-C440-C450-C480
Blauw-C360-C380
Grijs-C670-C690
Bruin-C530-C600
Oranje/Rood-C090-C110-C130

Het prachtige Design papier komt uit een Paperpad van Studio Light
PPSL-29
Verder heb ik ribbel karton gebruikt.
De bladeren zijn gemaakt met stansen van Joy evenals de doilly.
Met de Noor bloem rol stansen heb ik de donkere bloemen gemaakt
De sleutel is een stans van Tim Holttz deze heb ik bewerkt met Frantage
Nog een stukje touw en wat plakparels,
 en dan is mijn kaart af vind ik!


Dit is héél iets anders dan jullie van mij gewend zijn,
maar ik hoop dat ik jullie hiermee inspireer.
Dus ik zou zeggen pak allemaal jullie Potloden
en doe gezellig met onze Challenge mee!!

Wisten jullie trouwens dat er een DT- Team Call is bij Kleuren met Potloden?
Voor meer informatie kijk maar even Hier

Lieve groetjes Joukje

2 opmerkingen:

Super bedankt dat jullie elke keer weer lieve en leuke reacties achterlaten.
Ik geniet daar enorm van!
Liefs Joukje