vrijdag 11 december 2015

Fijne kerst

Hallo allemaal

Ik ben druk bezig met de Kerst kaarten, jullie ook?
Deze heb ik gemaakt aan de hand van de voorlopig laatste SOL 
Het is een heel leuk model vind ik


De bassis is gemaakt met Kraft.
Het DP is van Simple Stories-een al oudere lijn nl. Holiday.
Ik heb stansen gebruikt van NOOR-Design voor de kerstbomen, schaatsen en de sterren,
 Marianne Design voor de bloem en Leane Creatiefvoor de takjes en hulst.
Het plaatje is ook afkomstig van de club Kaarten maken met Tiets.

Ik hoop dat jullie deze kaart ook leuk vinden.

Fijn weekend allemaal
Lieve groetjes Joukje


1 opmerking:

  1. Een prachtige kaart met een leuk plaatje en prachtig papier, mooi model !!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt dat jullie elke keer weer lieve en leuke reacties achterlaten.
Ik geniet daar enorm van!
Liefs Joukje