maandag 4 mei 2015

Veel Geluk

Hallo allemaal

Vandaag wil ik jullie dit doorkijk trouwkaartje laten zien.
Deze heb ik gemaakt als Gast Designer voor Crealies.


Ik heb diverse stansen gebruikt uit de stans-set Crea-Nest-Lies XXL no 15.
Met de 1 na grootste stans heb ik de doorkijk uit de kaart gestanst en daarop een frame geplakt, 
gemaakt met 2 opeen volgende stansen.


De blaadjes komen van Creative Shapes no11 
En de harten van Duo  Dies no19 zowel de ringen als de harten zitten in deze set.


De bloemen zijn van de Set of 3 stansen no17 Bloemen 11.
Daartussen heb ik de Duo Dies no3 Sneeuwvlokken gebruikt, 
daaronder blaadjes van de Creative Shapes no11 en de Swirls van de Creative Shapes no2

Het DP is van Maja
Het Magnolia-stempeltje is ingekleurd met Derwent Coloursoft:
Huid C170-C550-C180
Haar Bruidegom C670-C650-C530
Kleding C530-C160
Haar Bruid C530-C600-C580
Jurk C210
Bloemen C160-C460
Schaduw C670


Dit was het weer voor vandaag!!
Bedankt voor jullie bezoek en graag tot de volgende keer.
Lieve groetjes Joukje 

6 opmerkingen:

  1. Supermooi gedaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige huwelijkskaart met een leuke stempel en prachtig e kleuren en stansen!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een super mooie trouwkaart Joukje, echt mooi gemaakt.

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een dot van een kaart Joukje!! Prachtige kleuren en een schitterend modelletje!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Joukje! Heel erg mooi hoe je al die stencils op je kaart hebt verwerkt!
    Vriendelijke groet,
    Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo romantisch met dat papier en die leuke details zoals de ringen en de hartjes. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt dat jullie elke keer weer lieve en leuke reacties achterlaten.
Ik geniet daar enorm van!
Liefs Joukje