woensdag 7 augustus 2013

Have a strawberry nice day!

Hallo allemaal
 
Vandaag is het weer mijn beurt om een kaartje te laten zien op het
Een zomers kaartje deze keer (teminste dat vind ik dan,
Aardbeien ze horen bij de zomer toch?
 We hebben de hele zomer lekker veel aardbeien gegeten, we hadden ze in onze groentetuin staan.
Ook de kleinkinderen vonden het geweldig om ze te plukken en ervan te snoepen.
 
 
Gebruikte materialen:
Stempel: Magnolia, tekststempel had ik op de computer staan
Design papier: Magnolia -Summer Memories en Scenic route
Stansen: Het hekje de wolk en de bloemen zijn van Magnolia,
blaadjes achter het hekje van Joy en voor het gras een pons van Martha Stewart
 
Kleurmedium: Derwent:
Huid:C170-C 550
Haar:C580-C600
Jurk: C120-C130
Laarsjes en hoofddoek:C440-C430
Mand:C580-C600
Voor de Achtergrond heb ik Parelmoer Chalks van JOY gebruikt.
 
Ik hoop dat jullie dit kaartje leuk vinden!
 
Lieve groetjes Joukje
 
 

6 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje, prachtig!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje Joukje! En wat lekker aardbeien uit je eigen tuin...mmmm!!!
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf kaartje Joukje en super ingekleurd!!
    Helemaal zomers!
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk gedaan Joukje.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie kaart gemaakt, erg mooi is dat hekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aarbeien zijn heerlijk!!!!
    Je kaartje is erg leuk Joukje!
    Groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt dat jullie elke keer weer lieve en leuke reacties achterlaten.
Ik geniet daar enorm van!
Liefs Joukje