maandag 11 juni 2012

Sarah

Hallo allemaal
Op de valreep nog een kaartje voor de uitdaging van Elke kaart een Feestje.
En de opdracht was een sketch met als optie Abraham of Sarah.
Vroeger was je oud met 50 jaar, maar nu staat de 50+er midden in het leven.
En zelfs de computer is er een onderdeel van.
Tien jaar geleden wist ik alleen maar hoe een computer aan moest, ik moet zeggen dat ik de laatste jaren héél wat geleerd heb.
Dit is het kaartje geworden!


Deze mooie digi van moo vond ik zo toepasselijk.

Nu nog maar even aan de freubel, hier ligt nog iets wat af moet.

Groetjes Joukje

11 opmerkingen:

  1. Hij is super leuk Joukje en ik ben het helemaal met je wijze woorden eens, wie had dat ooit gedacht dat wij zo zouden bloggen etc. Alleen zo sexy als deze dame zit ik er beslist niet bij, hihihi!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha ik ben het helemaal eens met wat Irene schrijft.
    Wij 50/60+ zijn tegenwoordig nog jong van lichaam en geest en doen niet onder voor de jongeren onder ons toch?
    En wat wij op de computer allemaal al kunnen hebben we ons zelf aangeleerd en dat is toch maar knap van ons hihihi.
    Je kaart is prachtig geworden.

    Liefs Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow schitterend zeg Joukje ! liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig leuk kaartje Joukje!!! Die digi is zeker super leuk!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige bijdrage voor de challenge! Leuk om de reacties te lezen die deze kaart krijgt!

    Vr. gr. Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh die heb ik ook nog liggen, is zo'n super leuke digi en je kaart is geweldig geworden, prachtige details!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige kaart Joukje.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart en prachtig ingekleurd!
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie en vrolijke creatie, Joukje!
    Super leuke details en kleuren heb je gebruikt. Super kleurwerk!
    Bedankt voor het meedoen bij EKEF.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gaaf kaartje!
    Leuke kleuren en een geweldige digi!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt dat jullie elke keer weer lieve en leuke reacties achterlaten.
Ik geniet daar enorm van!
Liefs Joukje