maandag 21 mei 2012

Stamp with fun challenge 162

Goedemiddag is het al lieve bloggers.
Sorry ik ben een beetje laat vandaag, om mijn GDT kaartje te laten zien voor de nieuwe challenge van
Deze week is er een sketch die we gaan gebruiken voor de challenge.
Kijk ook maar even voor meer inspiratie op het blog.
Dit is mijn bijdrage geworden.

Het stempeltje is van Moo
Kleurmedium Distress inkt.
Het desingn papier van MME.
Tekst is gemaakt op de computer en uitgeprint.
Nog wat sterretjes en bloempjes met in het hart een brad toegevoegd.

Dit was het voor vandaag, woensdag kom ik weer bij jullie terug.

Ook wil ik nog even mijn nieuwe volgers welkom heten.
Ik vind het bijzonder leuk dat jullie mij willen volgen en hoop dat je hier met plezier komt kijken!
Ook mijn trouwe volgers bedankt voor jullie bezoekjes,
Ik vind het leuk om jullie berichtjes te lezen.

Tot Woensdag
groetjes Joukje

7 opmerkingen:

  1. ahhh wat een schatje Joukje ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje Joukje.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje!
    Stempeltje is super schattig!!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gemaakt Joukje!
    Groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje Joukje, die digi is enig en het papier weer helemaal perfect voor een klein manneke!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend lief kaartje, ik vind die digi zooo ontzettend leuk!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een leuk kaartje!

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt dat jullie elke keer weer lieve en leuke reacties achterlaten.
Ik geniet daar enorm van!
Liefs Joukje