woensdag 25 april 2012

Derwent & prisma 9 # 2012

Goedemorgen allemaal, het is weer tijd voor de nieuwe challenge van Derwent en Prisma.
Deze 2 weken is het Thema: NEDERLAND.
Ja zo met koninginnedag en bevrijdingsdag voor de deur een leuke challenge!
Maar Tjéé... wat ben ik met dit kaartje aan het stoeien geweest.
Ik gebruik namelijk nooit rood-wit-blauw bijelkaar.
Na veel veranderen en heen en weer geschuif is het toch gelukt!!

De stempel is van Magnolia en ik heb de vlag ingekleurd in nederlandse kleuren zoals jullie zien! Papier komt uit een paperpad van Maja Design.
Erg leuk om te zien dat er weer nieuwe volgers zijn bijgekomen.
Ik hoop dat jullie allemaal hier wat ideeén opdoen.

Groetjes Joukje

10 opmerkingen:

  1. Je hebt de kleuren perfect gecombineerd en ze passen heel mooi bij elkaar. Ik vind het weer een keileuk kaartje. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een prachtig kaartje geworden.En je afdrukje is ook erg mooi en toepasselijk.
    Groetjes,
    Fijne week nog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Joukje! Wat leuk bedacht zo met die vlag!

    Vr. gr. Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Joukje,leuke stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een dikke pluim verdiend dat het je toch gelukt is een hele leuke kaart in onze driekleur te maken!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gemaakt Joukje, leuk dat je het afdrukje ook rood/wit/blauw gemat hebt.
    groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuk kaartje! Hartstikke goed gelukt, hoor!!
    Stempel is geweldig zo met die nederlandse vlag!!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi,

    ik vind het een super leuk kaartje!!! Hartstikke leuk zo met die kleurtjes en erruuuggg mooi ingekleurd!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een geweldig leuke kaart is het geworden Joukje.

    Liefs Sieta

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt dat jullie elke keer weer lieve en leuke reacties achterlaten.
Ik geniet daar enorm van!
Liefs Joukje