woensdag 29 februari 2012

Challenge 5 Derwent & Prisma

Ik zag dat er weer nieuwe volgers bij gekomen waren, super leuk!!!
Ik hoop dat jullie wat ideetjes bij me op kunnen doen, en een reactie achter laten vind ik ook atijd leuk!

Vandaag weer een nieuwe challenge op het alles met en over kleuren met Derwent blog.
De opdracht is: Zwart-Wit
Dit is wat ik ervoor gemaakt heb!


Op het blog kunnen jullie zien wat voor moois de andere DT-Leden hebben gemaakt.
Wisten jullie trouwens dat degenen die met Prisma-Potloden kleuren nu ook mee mogen doen aan de challenge's!!
En heb je geen blog? Kun je toch meedoen door je kaart te mailen!
Ik zou zeggen allemaal gezellig meedoen.

Papier: Maja Design- CreaDiem
Stempel: Magnolia
Keurmedium: Derwent coloursoft 170-180-650
Stansen: Magnolia doohiceky- Vintage tag en Spellbinders- Rose Creations.
Verder een zwart satijnlint en een zwart roosje.
De parelpin heb ik zelf gemaakt.


Een fijne dag en groetjes Joukje

10 opmerkingen:

  1. Logisch hoor al die nieuwe volgers!
    Wat heb je weer een prachtige mooie zwart/wit kaart gemaakt! De kaart staat echt te pronken op het Derwents blog!

    Vr. gr. Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi gemaakt Joukje! Mooi papier met een prachtig ingekleurd afdrukje!
    Groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moeilijk hoor de uitdaging maar jij hebt een prachtige inspiratie kaart gemaakt!!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwww wat is deze mooi zeg!!! Super geslaagd!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super wat je gemaakt hebt zo prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een uitdaging!
    Heel mooi gemaakt!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt zeg, schitterend!!! Mooi zo in het zwart - wit!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supergaaf kaartje!
    Ik vond de challenge ook zo leuk om te doen!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat is dat mooi ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I love monochromatic card and this one is beautiful, I love how you coloured your Tilda
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt dat jullie elke keer weer lieve en leuke reacties achterlaten.
Ik geniet daar enorm van!
Liefs Joukje