woensdag 16 november 2011

Dewent Challenge#22 Adventskalender

De nieuwe challenge van Alles met en over kleuren met derwent staat weer op het blog.
En deze keer is de opdracht: Advent(kalender)
Ik was met iets bezig maar dat wou echt niet lukken, dus moest ik iets anders bedenken.
Dit is mijn DT bijdrage geworden.


Het is een soort draaikaart geworden, waar je de dagen voor kerst mee kunt aangeven.
Wel een gepriegel maar het is aardig gelukt.
Kijk even HIER wat voor moois de andere DT-colega's hebben gemaakt.
Doen jullie ook weer mee?

Het stempelafdrukje is natuurlijk ingekleurd met derwent, en de sneeuwvlokjes gemaakt met de peerlen-pen ook heb ik stickles op het jurkje gedaan.
Het papier is van Basicgrey -Jovial een lijn van vorig jaar
De rode bloem is gemaakt met een pons van EK en de bloem er boven is gekocht, onder de bloem bladeren van hulst gemaakt met de floral pons.
Ook nog wat sterren die ik ooit eens heb gekocht, en nog wat bessen.
De onderste sneeuwvlok bovenin is gemaakt met een Mariannestans, daarop eentje van een pons van Kars,en dan een vilt ster die ik vond in m'n prullenbakje.

Zo een heel verhaal,en ik ben weer de Derwent kleuren vergeten op te schrijven.
Deze kaart kan ook meedoen aan de volgende Challenge's:
The dutch Magnolia Chickies- Maak een kerstkaart

Groetjes Joukje

16 opmerkingen:

  1. ohh wat een lieverd, prachtig en super origineel zoals je dit hebt gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooie kaart is dit, en zo leuk om de 'oude' techniek van een draaikaart weer terug te zien komen!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwww wat is die mooi!!! Super mooi ingekleurd en prachtige details gebruikt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is je weer gelukt een schitterende kaart te maken Joukje.......weer een winnende KNALLER maar dat mag geloof ik niet meer toch, hihihi!!!!! Zo leuk met die datum in die ster: lijkt me een heel karwei!

    Fijne dag, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed gelukt Joukje en wat een leuk idee om er een draaikaart van te maken. Lief de kleine sneeuwvlokjes gemaakt met de perlen-pen.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een pracht van een creatie heb je gemaakt, bedankt voor de moeite

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een supermooi kaartje heb je gemaakt!!! Wat een leuk idee zo met die ster en die data van december!! Hartstikke leuk gedaan!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje en wat leuk dat je
    meedoet bij DMCC

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kaartje!!
    Echt leuk, zo'n draaikaart.
    Ik vind het stempelafdrukje erg schattig...leuk, Tilda met blond haar!!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart,lief die stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is echt prachtig mem. Deze verslaat alle kerstkaarten die je tot nu toe gemaakt hebt, dus dat belooft nog wat met de challenges.
    Liefs Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje en wat een leuk idee van die draaibare datum
    bedankt voor je deelname bij DMCC
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lief kaartje, ook zo mooi ingekleurd.Ik ben ook je volger geworden...
    Prachtig gedaan hoor.
    xoxoAnnette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een prachtige kaartjes staan hier met mooie details

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kerstkaart. De ster vind ik erg leuk detail.
    Bedankt voor je bijdrage aan de challenge van DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart. Bedankt voor het meedoen met de kerstchallenge van The Dutch Magnolia Chickies.

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt dat jullie elke keer weer lieve en leuke reacties achterlaten.
Ik geniet daar enorm van!
Liefs Joukje