dinsdag 27 september 2011

Tag

Zo... ik heb weer iets om aan jullie te laten zien.
Een tag, ja ik moet nog wat inhalen dus vandaar!
Deze lukte wonderbaarlijk vrij snel.
Vind dat ie wel leuk is geworden.
Ik heb de stempel ingekleurd met Distress inkt.
Het papier is van Maja Design- Fika.
De roosjes heb ik zelf gemaakt.



Ik wil de TAG insturen bij de volgende challenge's.

Srap&More: Magnolia

The Dutch Magnoliachickies: Bingokaart-ik heb Bloemen-Parels- Swirl gedaan

Simply magnolia: Shabby Chic

En bij de club van Tiets, voor mijn maandtag.

Fijne dag allemaal en Groetjes Joukje

16 opmerkingen:

  1. Ik zag de tag op de club van tiets en toevallig heb ik van de week een tag in dezelfde kleurtinten gemaakt. Ik ben op je blog gaan kijken en heb je prachtige werk bewonderd. Ik ben ook meteen volger geworden, zodat ik je komende werk ook in de gaten kan houden. Super!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauh die is je echt super hartstikke mooi, leuk dat je meedoet bij scrap& more

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuke tag! :)
    Groetjes, Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige tag is het geworden Joukje.

    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jeee wat mooi zeg!! dank je wel voor het meedoen aan onze challenge!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend leuke tag. Bedankt voor het meedoen met de challenge van The Dutch Magnolia Chickies.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wowww,wat een prachtige tag,leuke stempel,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gemaakt. En mooi ingekleurd met de distress!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige tag, Joukje. Hij is helemaal Bingo ;). Leuk dat je mee doet met de challenge van DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh...wat mooi zeg deze tag! Wat is er veel op te zien. Ik vind die filmstrips toch wel erg leuk, misschien moet ik 'm toch maar aanschaffen, ik twijfel al een tijdje. Mooie sobere kleuren, helemaal niet saai door alle mooie elementen.

    Warme groet,

    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een schitterende tag is dit
    bedankt voor je deelname aan DMCC
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow Lottie, your card is absolutely beautiful. Thanks for joining us at Simply Magnolia this week. hugs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een ontzettend gave tag is dit geworden.
    Leuk dat je hiermee met de challenge van Simply Magnolia meedoet.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Those two layers in flower looks totally excellent. I gifted same tag to my sister on her first trip of Jerusalem. Still now she saved it, as it is.
    r4 card

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie tag geworden. Kleurstelling is heel mooi, Joukje.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt dat jullie elke keer weer lieve en leuke reacties achterlaten.
Ik geniet daar enorm van!
Liefs Joukje