woensdag 13 juli 2011

Have a great Summer vacation!

Hallo allemaal

De nieuwe challenge van het Derwentblog staat er weer op.
Alweer nr 14 van dit jaar, en de opdracht is deze keer:
Maak een zomerse creatie!

Het is een trapkaart geworden, deze stond op nog m'n to do lijst, maar het kwam er steeds niet van.
De kaart is erg zoet voor mijn doen, maar ik vond dit allemaal erg goed bij elkaar passen.


Ook de Magnolia stempeltjes zijn zo toepasselijk, vooral nu bijna iedereen vakantie heeft.
Hier in Friesland moeten we nog een paar weekjes wachten.

De afdrukjes zijn natuurlijk ingekleurd met Derwent, en de volgende nummers heb ik gebruikt:170-180-200-210-330-340-440-450-460-500-510-580-710

Het papier is van Makingmemories-GardenParty al een wat oudere lijn.

Bloemetjes en het lint komt uit m'n voorraad bak.
Kijk ook even op het blog wat voor moois de andere DT collega's hebben gemaakt

Allemaal een fijne vakantie.

Groetjes Joukje

6 opmerkingen:

  1. Wat een super mooi kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schitterend en heerlijk zomers kaartje joukje! ... Nu de zon nog een beetje erbij, het lijkt wel herfst buiten....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige mooie kaart, prachtig model en schitterende kleuren zeg!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Misschien een beetje zoet Jotty maar wel zooooooo mooi gemaakt en zo veel leuks te bekijken!!!
    Gelukkig is het hier nog geen vakantie! Daar moet je toch niet aan denken met deze natte moesson en "wat nu valt......." daar is Geertje het vast wel mee eens met haar kleintjes!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige trapkaart Joukje!
    Heel erg vrolijk en 'fris' van kleur!
    Het stempeltje is mooi ingekleurd!

    Vr. gr. Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtige kaart heb je gemaakt, bij mij duurt het nog heel lang voordat ik weer mijn koffers pak, ermoet ja iemand werken

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt dat jullie elke keer weer lieve en leuke reacties achterlaten.
Ik geniet daar enorm van!
Liefs Joukje