woensdag 18 mei 2011

Paars is mijn favoriet

Alweer een kaartje, ik heb de smaak te pakken.
Maar wat ik eigenlijk moet maken (een tag) wil niet, nou ja hij zit wel op dit kaartje toch?
Ik heb een Hânglar challenge blog ontdekt, zó ontzettend leuk!!
En wil met dit kaartje mee doen aan de challenge daar.
Het recept voor deze challenge is:
* 2 design papiertjes
* Meer dan 2 bloemen

* Kant

* Charm


Ik heb het stempeltje (zoals altijd) ingekleurd met Derwents.
Dit papier is zo móói, is dan ook één van mijn favorieten.


Sorry alles komt weer niet goed onderelkaar, vast iets mis bij blogger.


Bedankt voor het langskomen.

Groetjes Joukje

7 opmerkingen:

  1. Wauw wat een mooi kaartje zeg!!! De kleurencombi is prachtig.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig!! leuk de tag op de kaart. Mooi kant!!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie kaart, alles erop is prachtig.
    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. this is lovely ,your colouring is beautiful and i love the papers you have chosen ,thank you for joining us at lovely hAnglar only this week
    hugs sara (GDT)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Joukje,lief die stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow! That's gorgeous!
    I love the papers and your colouring is gorgeous.

    Thanks for joining us at "lovely hÄnglar only",

    hugs,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt dat jullie elke keer weer lieve en leuke reacties achterlaten.
Ik geniet daar enorm van!
Liefs Joukje