maandag 31 januari 2011

Even laten zien

Dit doosje heb ik gemaakt voor onze zoon, die afgelopen donderdag jarig was.
Ik heb er chocola ingedaan en geld zodat hij daar zelf iets voor kan kopen.

En zaterdag middag moest onze oudste kleinzoon diploma zwemmen voor A.
Daar moest natuurlijk ook een kaart voor gemaakt worden.
Hij heeft zijn diploma gehaald, en vond de kaart heel mooi en zei.. "hé dat ben ik in m'n zwembroek".
Natuurlijk kreeg hij niet alléén een kaart voor zijn prestatie.
Nu weer vlug aan de freubel want ik heb nog iets wat af moet!
Dat laat ik jullie vanavond nog wel zien.
Groetjes Joukje

3 opmerkingen:

  1. Hallo Joukje,

    Wat een geweldig doosje. Heel erg mooi. Ook het kaartje is heel erg mooi en nog gefeliciteerd met het behalen van de zwemdiploma van je kleinzoon.

    Groetjes,

    Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi doosje heb je gemaakt voor je zoon, leuk idee. En de kaart is ook super. Grappig dat rondje met geslaagd erop. Gefeliciteer met de beide mannen.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie doos en kaart Joukje,lief die stempel.
    Mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt dat jullie elke keer weer lieve en leuke reacties achterlaten.
Ik geniet daar enorm van!
Liefs Joukje