dinsdag 14 december 2010

Kerst Kaartje

Dit is het eerste kerst kaartje dit jaar op mijn blog.
Ik heb al meerdere gemaakt, maar die laat ik jullie later zien als ze op hun bestemming zijn aangekomen.Deze kaart heb ik ingestuurd voor de Derwent Challenge nr 15 de opdracht was: Kerst in het Rood.
Ook stuur ik hem in voor de December uitdaging ( gebruik deze skets) op de club van Tiets.Daarnaast voor Just Magnolia
Het papier is van: Graphic 45-Christmas Past Collection
Het stempeltje is van: Magnolia
De kerst bloemen zijn stansen van:Marianne design
De hulst blaadjes zijn gemaakt met de Floral pons

Groetjes Joukje

4 opmerkingen:

  1. Hallo Joukje,
    Ik ben via de derwent challenge op je blog terecht gekomen. Ik heb wat rondgekeken en vindt dat je mooie kaarten en creaties maakt.
    Ik ben volger geworden en kom zeker nog eens bij je kijken.
    groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt.
    Ik vind het papier heel erg mooi.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Joukje.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt dat jullie elke keer weer lieve en leuke reacties achterlaten.
Ik geniet daar enorm van!
Liefs Joukje